Blogg
En blogg om digital transformasjon, kundeopplevelser, automatisering og mer.
Tilbud i sanntid: Ditt konkurransefortrinn med å skape en unik kundeopplevelse
Databehandling i sanntid, sammen med utmerkede tilkoblingsmuligheter, gjør det mulig å gi svært personlige kundeopplevelser. I stedet for massehåndtering av e-post eller trykt korrespondanse med angitte intervaller, kan kommunikasjonsflyter starte når som helst,...
Hvordan skape en konsekvent kundeopplevelse gjennom hele kundereisen
En av de største utfordringene i CCM er å opprettholde den samme gode opplevelsen på tvers av hele reisen, fra det tidlige stadiet av bevissthet og interesse, via salg eller abonnement på opplevelsen etterpå. Kunder skiller ikke mellom de organisatoriske lagene dine,...
4 tips til en bedre digital kundereise i 2021
Ta din kundereise til neste nivå - i 2021 er det kun begrenset av din egen fantasi. En gjennomtenkt og skreddersydd kundeopplevelse gir en stor konkurransefordel for bedrifter av alle størrelser. Men å utvikle en god kundeopplevelse kan være komplisert og...
En kundereise med automatisert SMS kommunikasjon
Du er på ferie og har endelig kommet frem til hotellet etter en lang reise. Du blir møtt av en lang kø i resepsjonen før du endelig kan starte ferien. Det skal mye til for å endre et førsteinntrykk. Flowize har en effektiv digital løsning til dette...